• Henriette K
    1
    A+ nye bestyrelse må seriøst tage stilling til, hvorvidt det er den form for administration, som DEAS bedriver, man ønsker for sine ejendomme, og dermed for de A+ medlemmer, der bor til leje i disse ejendomme, fremover. Jeg kan kun støtte tidligere forslag om at oprette en instans, der vil gøre det muligt at kommunikere direkte med A+ om den måde lejerne behandles af DEAS - jf. adskillige eksempler i andre indlæg! Mit spørgsmål er følgende: Hvordan vil kandidaterne forholde sig til spørgsmålet om, hvorvidt man skal fortsætte samarbejdet med DEAS som administrator? Jeg vil meget gerne høre kandidaternes svar. På forhånd tak.
    Med venlig hilsen
    Henriette
  • PHJacobsen
    0
    Hej Henriette K

Det er næsten synd at Ekstra Bladet har stoppet Nationen. Her kunne man kvit og frit få afløb for ens frustrationer. Er du lejer eller er du bare grebet af en stemning? Du tror da vel ikke at DEAS eller for den sags skyld andre af pensionskassens forvaltere gør noget, der overtræder landets lovgivning eller de instrukser, der er givet af P+? Eller har du læst de/de indlæg, der illustrerer, hvor kompliceret lejeloven og boligreguleringsloven er? har du reflekteret over, hvorfor P+ vælger eksterne forvaltere? Er det måske fordi, at fx boligerne giver så meget støj? Har du reflekteret over, hvorfor man pludseligt taler Blackstone/Kereby som 'ondskab og sætter P+ i bås med dette? Har du fulgt med i den politiske retorik omkring udlejningsejendomme og dens konsekvenser bl.a. de tab P+ har haft på den bekostning? Jeg håber virkelig - af hensyn til vores pensioner - at vi får en dygtig, professionel bestyrelse, der ikke gribes af følelser. Ellers fænges af nogle af de vilde og udokumenterede postulater, der kvit og frit gives i denne diskussion. Det er ganske simpelt uværdigt - undskyld.

Venlig hilsen

PH
  • Peter Falkenham
    3

Jeg vil gerne henvise til et indlæg fra en anden debattråd om samme emne:

https://dialog.pplus.dk/discussion/comment/301

Vh. Peter
  • Heidi Birkler
    2

Kære Henriette
    Først beklager jeg lige min svar tid på din henvendelse, men jeg får mange henvendelser og snupper den alle en efter en stille og roligt :)

Administration af P+ ejendomme herunder også DEAS rolle og aktiviteter skal belyses for der er stor utilfredshed på området og mange input omkring det.

Jeg vil arbejde for at lejerne /P+ medlemmerne inddrages i dette. Så handling og aktiviteter det ender ud med træffes på rette grundlag herunder om samarbejdet fremover fortsat skal være med DEAS.
    God weekend herfra
    mvh
    Heidi Birkler
    Medlemsopstillet kandidat til bestyrelsen
  • Åse Kogsbøll
    5
    Kære Henriette.
    Se venligst også dette indlæg:
    https://dialog.pplus.dk/discussion/comment/252
    Bh Åse
    Åse Kogsbøll,
    cand.jur.
    Nuværende bestyrelsesmedlem og kandidat til bestyrelsesvalget ved urafstemning.
  • Lars Gloerfelt-Tarp
    4
    Har du set de udsendelser om et tilsvarende selskab som DEAS. Det er mig en gåde du kan skrive sådan. Jo advokater og lejeforeninger svømmer i sager mod DEAS. Prøve at se streame kontanten, sidst eår om udlejningsvirksomhed. Du vil virkeligt få åbnet øjnene.. En mand der bor med et gammelt køkken der er revet ned: så ringer manden med kontant i bagrunden,,,, Nåå hvor langt er du så nået. Det er grinagtigt hvis det ikke bare var ren udnyttelse. Sorry prøv al læse min krnudrede lange fortælling pinligt . Jeg har iøvrigt selv være formand og supleant i en ejerfornings bestyrelse med byggearbejde der kostede 5 millioner. Det synes DEAS var meget morsomt. Det tror jeg ikke de gør nu !!!!! Mit er ikke postulater. Jeg vil gerne personligt vise dig det hele hvis du har mod på det.
  • Troels Richter
    3
    Ingen er perfekte, ej heller DEAS - jeg har dog ingen grund til at tro, at de ikke gør som aftalt med P+.
  • Lars Gloerfelt-Tarp
    4
    Du har nok ret .... og hvem er så bindeleddet mellem DEAS og P+?
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Tilføj kommentar

Velkommen til debatten

Du er meget velkommen til at deltager i debatten - tilkendegiv dig med din mail før du kan lave indlæg.