• Birgitte Bollmann
    0
    Til alle kandidater
    Selvfølgelig er det for sent at komme med dette indlæg. Men 300 lejemål i Dalhusene, Vanløse har oplevet at blive pakket ind i stilladser, få taget og loftsindmaden revet ud, en meters penge bygget på og derefter opført en 3. sal. Nybygningen kaldes renovering af taget, så skal vi som lejere bare affinde os med det. Vi har mistet pulterrum på loftet, flyttet til minkbure i cykelkælderen, så nu står cyklerne udenfor. Larmen og svineriet har været ubeskrivelig. Vi har været uden varme i ugevis, mens det frøs 15 grader og der ikke var tag på, hvilket gjorde 2.sals lejlh. ret kølige. Alle træer er fældede, så de store entrepenørmaskiner kunne komme til. Men værst, udover tabet af lys, er, at vinduerne af "sikkerhedsmsg." årsager er blokerede. Man kan ikke lufte ud. Pudset er drysset, masser af håndværkere i lejlighederne, der skulle trække rør og strøm til 3. salen. Synlige og grimt i vores lejligh.. Vi, der allerede bor her, har fået en brandsprinkler. Det skal der være i et 3. etages byggeri. Ellers har vi bare mistet. Lys, luft, varme, vand, træer, cykelkælder og magasinplads. Får vi kompensation for gener?
  • Troels Richter
    3
    Beboerrepræsentationen på Store Møllevej 5-9 m fl har spurgt om det samme ifm. renoveringen her, som i det store og hele kører over præcis samme model.

Vi havde også (naivt) håbet, at vi kunne overtage Amager Badmintonklubs klubhus som beboerlokale efter at det nuværende beboerlokale var blevet en halv meter smallere pga. "effektiv" rørføring af nye varmerør. Amager Badmintonklub, som lå i gården, lukkede da de ikke kunne betale den nye "markedsleje" og siden har hal og klubhus stået tom. P+ generøse svar var, at vi kunne få et helt nyt beboerhus til 3½ mill - som vi selv måtte betale over huslejen. Den cirkulære økonomi var tydeligvis ikke fin nok til Danmarks grønneste pensionskasse.

www.facebook.com/Mellem5gader
  • Heidi Birkler
    2
    Kære Birgitte .
    Dit relevante spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på nuværende , men jeg kan love dig at jeg vil arbejde for forbedringer på P+ ejendomsområdet for der er så mange input omkring det, der alle peger på det samme, at det ikke er som det skal være og at det skal i fokus - og jo før jo bedre.
    Mvh
    Heidi Birkler
    Kandidat til bestyrelsen
  • MichaelB
    1
    Håber p+ fjerner dilemmaspillet på hjemmesiden, da det forekommer en kende hyklerisk, set i lyset af kassens ageren i forhold til egne lejere.
  • Troels Richter
    3
    ... det giver i hvert fald en god indikation af hvad P+ mener er dilemmaer...
    ... "fremtidssikringen" af ejendommen Store Møllevej 5-9 m fl indeholder i hvert fald ingen klimamæssige dilemmaer - det er grønt som kul og går så vidt jeg ved ikke længere end hvad lovgivningen foreskriver: www.facebook.com/Mellem5gader/
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Tilføj kommentar

Velkommen til debatten

Du er meget velkommen til at deltager i debatten - tilkendegiv dig med din mail før du kan lave indlæg.